دوســـــــــتان قدیــــــــمی
دوســـــــــتان قدیــــــــمی

دوســـــــــتان قدیــــــــمی

بچه های علامه

حل مکعب روبیک

اگر تا حالا با معکب روبیک کار میکردید و هیچ موقع نتونستید حلش کنید، دیگه وقتشه! برای یک بار هم که شده کاملش کنید. حالا می خواد با قوانین اصولی باشه یا میخ و چکش، فقط حلش کنید!

- بجز روش اول بقیه روش ها فقط به درد خلاص شدن از دست روبیک میخوره و کاربرد فکری نداره.  

راه اول: حل روبیک به صورت اصولی

حل روبیک به صورت اصولی نیازمند تمرین، حوصله و وقت کافی هست. البته نتیجه ای که در آخر کار به دست میاد خیلی از راه های دیگه شیرین تره، اما به هر حال اکثر افراد در اواسط این راه نا امید و خسته میشن.

اگه به اندازه کافی به زبان انگلیسی مسلط هستید (متن ساده)، خواندن این آموزش رو شما توصیه میکنم، در غیر این صورت میتونید از این آموزش فارسی (که البته کیفیت انگلیسیش رو نداره) استفاده کنید.

همچنین نرم افزار جالبی هم توسط سایت Rubik’s ارائه شده که نحوه حل مکعب روبیک رو به زبان ساده در هفت مرحله به شما آموزش میده.

این نرم افزار رو با حجم ۲mb می تونید از اینجا دانلود کنید.

توی سایت “Rubik’s” که به صورت رسمی در مورد مکعب روبیک ساخته شده، میتونید از آخرین رویداد ها (مثل رکورد جدید ۶٫۶۸ ثانیه) و مسابقات با خبر بشید و یا از فیلم های آموزشی مختلفش استفاده کنید.

راه دوم: حل روبیک با استفاده از نرم افزار

یک نرم افزار خیلی ساده به نام Cube وجود داره که باهاش میتونید خیلی سریع مکعبتون رو در هر شرایطی که الان هست به اتمام برسونید. البته همونطور که گفتم این روش ها فقط برای فرار از روبیک ساخته شدن!

این نرم افزار ساده رو با حجم ۳۰۰kb میتونید از اینجا دانلود کنید.

- ابتدا باید File>New رو انتخاب و سپس رنگ بندی روبیکتون رو مشخص کنید.

راه سوم: حل روبیک به صورت آنلاین

برای این کار ابتدا وارد این صفحه بشید، سپس رنگ بندی روبیکتون رو روی مکعب گسترده اعمال کنید. سپس روی دکمه “Solve” کلیک کرده و حرکات گفته شده رو انجام بدید. به همین سادگی!

راه آخر: …!

(سریع ترین راه حل مکعب روبیک!)

- در ضمن مواظب باشید این بلا سرتون نیاد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.